Aktualności

Wyjazd do Torunia
sobota, 13 sierpnia 2011 23:19

08.08.11r. Wybraliśmy się wraz z czterema wychowankami na wycieczkę do Torunia. Toruń posiada bardzo dużą ilość zabytków tj. pomnik Mikołaja Kopernika, osoby najbardziej kojarzącej się z miastem, fontannę flisaka, Ratusz, liczne kościoły m.in. św. Ducha na Rynku Głównym, Krzywą Wieżę która jest fragmentem murów obronnych miasta, oraz piękny Bulwar Filadelfijski. Zawitaliśmy również do Planetarium na seans "Lato pod gwiazdami". To piękne i zabytkowe miasto bardzo urzekło naszych wychowanków :)

Wakacje w Gdańsku i Zakopanym
poniedziałek, 01 sierpnia 2011 18:03

11.07.11-16.07.11 W te dni udaliśmy się na na kolonie do Gdańska a jedna z naszych wychowanek spędziła je w Zakopanym. Pogoda dopisała, dzieciom udało się dużo zwiedzić, przepłynąć tramwajem wodnym, zwiedzić piękną Starówkę Gdańską, Półwysep Helski, oczywiście nie zabrakło również kąpania w morzu i opalania.:) Góry również urzekły naszą Paulinkę.:) Najważniejsze że dzieci podczas tego wyjazdu trochę wypoczęli i nabrali sił na dalszą pracę w szkole. :D

Goście z Norwegii
piątek, 08 lipca 2011 18:51

06.07.11r. w tym dniu odwiedzili nas ludzie o "dobrym sercu" z Norwegii oraz s. Dyrektor z Domu Samotnej Matki z Ciechocinka. Goście z dalekiego kraju okazali się bardzo sympatycznymi ludźmi, szkoda że nie było nas zbyt wielu gdyż dzieci w większości są na wakacjach u swoich rodzin. Oprowadziliśmy naszych gości po całej placówce, pokazaliśmy jak dzieci mieszkają na co dzień,i bardzo im się spodobało szczególnie nasze kolorowe pokoje.:D Dziękujemy za przybycie i za te piękne prezenty!!! :):)

Boże Ciało
piątek, 24 czerwca 2011 12:58

23.06.2011r. przypadło święto Bożego Ciała. Z tej okazji ustroiliśmy naszą placówkę pięknymi emblematami i dekoracjami, by procesja która będzie przechodziła koło naszej placówki dostrzegła nasze zaangażowanie w życie duchowe parafii. Przygotowanie dekoracji wymagało troszkę czasu i poświęcenia ale było warto… efekt naszej pracy był piękny :)

Zakończenie roku szkolnego 2010/2011
piątek, 24 czerwca 2011 12:22

22.06.2011r. w tym dniu przypadło zakończenie roku szkolnego. Wszyscy wychowankowie uzyskali promocję do następnej klasy oraz trójka z nich dostała się do wybranych przez siebie Gimnazjum - Gratulujemy!!! Po 10 miesiącach intensywnej nauki należy się solidny wypoczynek dlatego CZAS ROZPOCZĄĆ WAKACJE !!!