Statystyka

Aktualności

Wycieczka do Miasteczka Westernowego Cansas City w Grudziądzu
środa, 17 lipca 2019 13:36

11.07.19r. w tym dniu wybraliśmy się do Miasteczka Westernowego Cansas City w Grudziądzu. Spotkaliśmy się tam z bohaterami bajki Lucky Luk. Odwiedziliśmy muzea z zabytkami oraz miejsca związane z westernem: wiezienie, zlote grota. Co godzinę podziwialiśmy spektakle przygotowane przez bohaterów bajki o Luckym Luku z udziałem koni, strzelb. W wolnej chwili dzieci korzystały z luna parku gdzie głównymi atrakcjami były zjeżdżalnie i kulki, samochodziki, oraz rowery wodne, trampoliny. Byliśmy również w zoo gdzie mieliśmy możliwość zobaczyć dzikie zwierzęta, mega owady oraz dinozaury. Spotkaliśmy się z bohaterami bajek m.in. Astelixem i Obeliksem, Pinokiem, Królową Śniegu i innymi ulubieńcami dzieci. Przejechaliśmy się również kolejką z której mogliśmy podziwiać cale miasteczko. Bardzo podobał nam się ten wyjazd. :D:D

Podziękowania za pracę dla Dyrektora ks. Marka Sobocińskiego
środa, 17 lipca 2019 13:33

Kierujemy słowa podziękowania za pracę dla Dyr. ks. Marka Sobocińskiego, który Dyrektorem naszej placówki był od jej samego początku, tj. 2007r.

Składamy serdeczne gratulacje i wyrazy uznania oraz dziękujemy za wieloletnią owocną współpracę w niesieniu pomocy najbardziej potrzebującym, realizację wspólnych przedsięwzięć, życzliwość i otwartość. Składając gratulacje życzymy dalszych sukcesów, osobistej satysfakcji i ludzkiej wdzięczności.

Z wyrazami uznania: Dyrekcja i Pracownicy Domu Dziecka im. ks. Bp. W. Owczarka Caritas Diecezji Włocławskiej

Zakończenie roku szkolnego 2018/2019r.
środa, 17 lipca 2019 13:26

19.06.2019r. w tym dniu przypadło zakończenie roku szkolnego. Wszyscy wychowankowie uzyskali promocję do następnych klas - Gratulujemy serdecznie!!! Po 10 miesiącach intensywnej nauki należy się solidny wypoczynek dlatego CZAS ROZPOCZĄĆ WAKACJE !!! :D:D

Targi Ogólnorolne w Zarzeczewie
niedziela, 16 czerwca 2019 08:26

01.06.19r. udaliśmy się z Alexem i Nicolą na Targi Ogólnorolne w Zarzeczewie. Mogliśmy obejrzeć nowoczesne maszyny rolnicze, korowód ciągników, wystawę psów rasowych oraz wystawę drobnego inwentarza oraz ptaków ozdobnych. Były również występy zespołów artystycznych, konkursy oraz dzieci mogły skorzystać z rożnych atrakcji dla dzieci, np. zjeżdżalni.

Motocyklowy Piknik w Parku Linowym z okazji Dnia Dziecka
wtorek, 28 maja 2019 20:19

24.05.19 odbył się Motocyklowy Piknik w Parku Linowym z okazji Dnia Dziecka. Na dzieci czekało dużo atrakcji w tym: dmuchane zjeżdżalnie, przejazdy gokartem, możliwość obejrzenia wozu policyjnego w środku, zdjęcia na motocyklach, przejścia na Parku Linowym, różne zabawy i oczywiście pyszności w postaci kiełbasek, waty cukrowej, popcornu i napojów. Były również występ zespołu i prezenty dla naszych podopiecznych. Dzieciaki były przeszczęśliwe. Po tym szaleństwie udaliśmy się do Teatru na przedst. "Cwaniaczek 2". Przedstawienie bardzo nas urzekło. To był dzień pełen niespodzianek. :D:D:D